فروشگاه ساعت سونتو suunto

خرید ساعت سونتو از سایت sportwatch.ir و شماره واتساپ 09212567359

فروشگاه ساعت سونتو suunto

خرید ساعت سونتو از سایت sportwatch.ir و شماره واتساپ 09212567359

ساعت SUUNTO 9 PEAK BIRCH WHITE TITANIUM

اسپرت واچ | سه شنبه, ۸ شهریور ۱۴۰۱، ۰۸:۵۴ ب.ظ | ۰ نظر

SUUNTO 9 PEAK BIRCH WHITE TITANIUM

خرید ساعت سونتو 9 پیک وایت تیتانیوم - از نمایندگی رسمی سونتو در ایران (به همراه گارانتی)

 

ساعت سونتو SUUNTO 9 پیک نازک‌ترین، کوچک‌ترین و سخت‌ترین ساعتی که سونتو برای دستیابی به اوج تجربه‌ها ساخته است. رویای سفرهای ورزشی، کوه‌نوردی و جنگل‌نوردی با ردیابی آنلاین تا 7 روز به وقوع می‌پیوندد. ضد آب تا 100 متر، کنترل اکسیژن خون و نمایش ضربان قلب، بارومتریک (نمایش ارتفاع با فشار هوا) و GPS قدرتمند با جدیدترین تکنولوژی سونتو POI.

طراحان و مهندسان Suunto با هم همکاری نزدیکی داشته اند تا Suunto 9 Peak BIRCH WHITE TITANIUM کوچک ترین و مقاوم ترین ساعت ما باشد. این ساعت بسیار نازک طراحی شده است و به راحتی زیر آستین کت قرار می گیرد و به بند کوله پشتی شما گیر نمیکند.
ما مجموعه ای از بندها را با رنگهای الهام گرفته از طبیعت طراحی کرده ایم و بستن بند را با یک سکگ فلزی بهبود بخشیده ایم که استفاده از آن آسان است و ساعت شما را محکم در جای خود نگه میدارد.
طراحی ممتاز و انواع لوازم جانبی ، همه مدل های Suunto 9 Peak را به همراهی عالی تبدیل کرده است.

بخشی از ویژگی های سونتو 9 وایت تیتانیوم :

1 - شما میتوانید ماجراجویی های خارج از جاده خود را در komoot برنامه ریزی کنید ، ماجراجویی کوهستانی خود را در FATMAP پیدا کنید یا بهترین مسیرها را با Wikiloc بررسی کنید.

2 - طراحان و مهندسان Suunto با هم همکاری نزدیکی داشته اند تا Suunto 9 Peak سفید تیتانیوم کوچک ترین و مقاوم ترین ساعت ما باشد. این ساعت بسیار نازک طراحی شده است و به راحتی زیر آستین کت قرار می گیرد و به بند کوله پشتی شما گیر نمیکند.

3 - Suunto 9 سفید تیتانیوم را با برنامه Suunto ست کنید تا همه ماجراجویی های شما را ردیابی کند و همچنین روندهای طولانی مدت خود ، از جمله فعالیت روزانه و خواب را بررسی کنید. به راحتی بزرگ ترین دستاوردهای خود را با دیگران در جامعه Suunto به اشتراک بگذارید . و تماس ها ، پیام ها و اعلان های دریافتی خود را در یک نگاه از ساعت خود بررسی کنید.

4 - با سونتو 9 پیک شما می توانید به ماجراجویی های طولانی تری بپردازید . با حالت جدید باتری Tour که به شما 7 روز ردیابی پیوسته GPS می دهد این امکان برای شما فراهم میشود.

5 - با سونتو 9 پیک میتوانید کنترل موسیقی را روی مچ دستتان انجام دهید ، میزان صدا را تنظیم کنید ، آهنگ را استپ کنید و یا آنرا رد کنید.

6 - وقتی شما به پیچی در مسیر نزدیک میشوید ، هشدار دریافت می کنید ، با این امکان میتوانید از مناظر لذت ببرید به جای آنکه بر ساعت خود تمرکز کنید.

و ...